Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Харенко Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Бурдо О. Г. Неэнергоемкие пищевые добавки, натуральные красители и ароматизаторы [Електронний ресурс] / О. Г. Бурдо, С. Г. Терзиев, Н. В. Ружицкая, Д. А. Харенко // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2014. - Вип. 45(2). - С. 221-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2014_45(2)__51
| 2. |
Бурдо О. Г. Концентрирование сахарных растворов в аппаратах блочного вымораживани [Електронний ресурс] / О. Г. Бурдо, В. П. Мордынский, Д. А. Харенко // Харчова наука і технологія. - 2012. - № 1. - С. 128-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khnit_2012_1_47
| 3. |
Бурдо О. Г. Минимизация энергетических затрат в аппаратах блочного вымораживания [Електронний ресурс] / О. Г. Бурдо, В. П. Мордынский, Д. А. Харенко // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2011. - Вип. 39(2). - С. 226-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2011_39(2)__56
| 4. |
Харенко Д. А. Энергомониторинг предприятий ресторанного и гостиничного комплекса [Електронний ресурс] / Д. А. Харенко // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2015. - Вип. 47(2). - С. 222-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2015_47(2)__55
| 5. |
Дишкантюк О. В. Потенціал ресторанного господарства Одещини в розвитку гастрономічного туризму [Електронний ресурс] / О. В. Дишкантюк, Д. О. Харенко, Л. М. Івичук // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 2. - С. 31-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_2_5
| 6. |
Ткач В. О. Маркетингова стратегія просування гастрономічного бренду туристичної дестинації [Електронний ресурс] / В. О. Ткач, Д. О. Харенко, О. С. Камушков // Український журнал прикладної економіки. - 2021. - Т. 6, № 1. - С. 169-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2021_6_1_22
| 7. |
Ткач В. О. Просування гастрономічних дестинацій на прикладі Одеської області [Електронний ресурс] / В. О. Ткач, Д. О. Харенко, О. С. Камушков // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2021. - № 1. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2021_1_17 Гастрономічний туризм швидкими темпами розвивається в усьому світі, зароджуються нові напрями, стають популярними турпоїздки для гурманів - популярність вивчення кулінарної культури впливає на цей вид туризму і сприяє його просуванню. Передумови до розвитку гастрономічного туризму мають всі країни (в тому числі й Україна) і це відмінна особливість даного виду туризму. Гастрономічний туризм виступає в ролі, що становить елемент всіх турів. Але головною відмінною рисою від інших видів туризму є те, що знайомство з національною кухнею виступає головним мотивом, метою та елементом гастрономічної подорожі. Гастрономічна ідентичність дестинації залежить від економічних і кліматичних умов регіону, екологізації сільського господарства, релігійної приналежності етнічної групи. Теоретичну і методологічну основу дослідження становить системний підхід до вивчення гастрономічної ідентичності як інструменту просування туристичної дестинації. Застосовано onlinе - анкетування для вивчення переваг респондентами видів турів в Одеській області. Використано наукові праці вчених і фахівців в області гастрономічної ідентичності на ринку туристичних послуг. Інформаційну базу дослідження склали матеріали аналізу літератури та результати проведених аналітичних досліджень. Наукова новизна висновків і результатів дослідження полягає в практичному підході до просування туристичних дестинацій через гастрономічну ідентичність. В результаті дослідження встановлено, що гастрономічний туризм в Одеській області необхідно розвивати на основі наступних складових: гастрономічних турів, маршрутів, екскурсій; підприємств громадського харчування, що пропонують страви національних кухонь; кулінарних майстер-класів; гастрономічних фестивалів, ярмарків, виставок продуктів харчування. Висновки: результати дослідження представляють інтерес для туристичних фірм, підприємств громадського харчування, підприємств виробників продуктів харчування. Передбачається продовжити дослідження ефективності гастрономічної ідентичності як інструменту просування туристичної дестинації.
|
|
|